luni, 8 februarie 2010

Lighteratura

De ce sa nu fie ironie?
Ai vrea sa citestesti ceva serios? Spune! Spune odata, creatura nesemnificativa a prefacatoriei!
Stiu ca iti place sa eviti tot ce e important, de aceea am decorat coliba asta in stil baroc. Ai uitat unde locuiesti, nu? Deja tot decorul a reusit sa te pacaleasca, sa te domine. E perfect!
Eu nu sunt aici sa iti spulber viziunea asupra lumii. Cine sunt eu sa iti spun sa gandesti? Nu as face asta. Nu imi permit..
Sunt aici pentru amuzamentul nostru. Al tau, si daca se poate, si al meu.
Nimeni nu vrea sa fie pus la zid.
Acest tango al superficialului este pentru toata lumea: usor digerabil si COOLt.

Ma gandeam la trafic..nu am.
Poate cu poze cu pisici, sau filmulete amuzante.
Am citit ca daca faci schimb de linkuri cu multa lume..ajungi sa fii citit. Ca si Cabral.
As vrea sa fiu ca si Cabral.

Plagiatul nu e chiar asa rau, nu? Sunt cateva formule ale succesului in blogging, atat de simple si eficiente...Dar oare v-ati prinde? Si daca v-ati prinde, v-ar pasa?
Sigur ca nu, e doar un blog, cui ii pasa?
Cine recunoaste stilul articoulului e rugat sa tina pentru el.

Ar trebui interziste tigarile! E mai ieftin mai nou sa fumezi iarba. Marley nu fuma Camel.
Ar trebui ieftinita bautura. Nu am argumente aici, dar nici nu imi trebuie.

Nu o sa oblig pe nimeni sa gandeasca, poate omul vrea relaxare. Toate problemele lumii se trag din analiza excesiva. Ignoranta e binecuvantare, nu?
Putem sa o ardem chiar biblic daca avem chef: Marul cunoasterii.. Numa' bine ne-o facut.
Acuma ca a fost sau nu vina Evei e alta discutie.. Desi mi se pare evident.. In fine!
Responsabilii principali cu incalzirea globala sunt categoric filosofii! Au scris carti despre nimic: cugetari absolute pe teme impractice. Rezultatul final: pagini irosite, copaci taiati degeaba. Clar unii o sa zica ca e hrana pentru suflet; trei cuvinte: gusturile se educa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu