marți, 2 februarie 2010

Ipocritii

-Daca intre litere nu ma pierd, atunci unde? Caractere clare combinate la infinit intr-o oglindire a omului.
-Pierde-te in zambete, in ochi, in joaca si dans. Mai bine sa ratacesti printre cine festive si alcool ieftin, tutun de prizat si o barfa buna.
-Dar o privire te minte, un zambet mai ales. Tot ce e superficial ascunde minciuna.
-O carte e oare altfel? Orice carte te minte..
-Ah, dar atat de frumos.
-Te las atunci cu ale tale, cu ai tai morti vii. Uite un numar de telefon.
-De ce ai vrea sa vorbim? Nu am nimic a-ti spune.
-Intr-o zi vei afla ca nu stii ce e viata pana nu o traiesti. O sa ma suni, si imi vei spune: am baut prea mult, am adormit in strada ca un caine si m-am imbolnavit. E atat de bine! Am gresit si am invatat din greseli. Am gresit si nu am invatat din greseli. Am cazut si a durut, dar nu am mai citit o pagina.
-Cum poti fi atat de sigur?
-Am citit intr-o carte.
-Nu te poti lua dupa tot ce scrie in carti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu