vineri, 30 aprilie 2010

Efectul paralelismului șinelor de cale ferată asupra menstruației la rațe

Inima mea nu e monogamă, e prea mare pentru asta.

Te-am văzut fericită, ești mai frumoasă când dansezi. Zâmbetul iți șade bine, și părul răvașit, de mine. Lipsa de talent nu m-a împiedicat niciodată să savurez un ritm bun, cu tine in brațe.

Există o dinamică frumoasă în jurul meu, cumva lucrurile se așează singure din cădere. Îmi place jongleria, am ajuns să mă descurc binișor cu ea, și dacă scap o mingiuță, nu le voi risca pe toate să mă arunc după cea pierdută.

Îmi plac filmele bune și filmele proaste, nu clasific lucrurile în bune si rele, ci în interesante si neinteresante. Nici un detaliu nu e prea mic, încearcă tu sa dormi cu o muscă în cameră.

Îmi place mâncarea buna, berea rece și țigările tari. Sunt agresiv pe alocuri, elegant uneori si amuzant intotdeauna. Dumnezeul meu e un tip cu simțul umorului, și apreciaza în special ironia. Dar nu e atotputernic. Nu poate sa fiepretutindeni: ca și cum ai încerca sa umpli un vas infinit de mare cu o cantitate infinita de apă. O duminică in biserică e o zi pierdută. Dumnezeul meu e un tip ocupat, motiv pentru care nu îi ocup timpul cerându-i tot felul de rahaturi. El cu ale lui, eu cu ale mele. Și te iubesc.

Câteodată trebuie să luăm decizii grele. Ne străduim să găsim sens în ceva mult prea complex pentru noi. Deciziile sunt importante, grijă cu ele, și niciodată nu îți tatua numele iubitei.
Extraterestrii nu au un fetiș pentru aterizatul în grâu. Treziți-vă și aruncați naibii cărțile neinteresante, altminteri le va mai citi cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu