vineri, 8 ianuarie 2010

Aftercoltz

Marti. Am ajuns acasa pe la 21:00. Am mancat o conserva in fata unui film prost. Eram prea obosit pentru dus.

Miercuri. Deabia m-am trezit. Nu am mancat nimic, si am fugit la lucru. Am avut o zi foarte incarcata..am stors doar vreo doua ore de pauza din timul petrecut la birou, timp in care m-am amuza cu youtubeul de pe mobil. Ulterior a trebuit sa ma intalnesc cu Liza. M-a rugat sa o ajut cu mutatul, cu impachetatul mai exact. Dupa ce mi-am suprimat impulsul de a o strangula am refuzat invocand ceva scuza voit implauzibila si am sperat sa se prinda si ea de situatie. Sperante desarte. M-a sunat apoi George, ma chema la un biliard in ceva spelunca. M-am gandit ca o bere mi-ar prinde bine. Intotdeauna gandesc asa. Am atarnat pe acolo cateva ore si m-am intors acasa pe la 00:00. Am adormit.

Joi. Am reusit sa ma trezesc bine. Dupa un mic dejun si un dus am plecat la birou. Am terminat la 16:00 si am plecat spre casa cu gandul unor cumparaturi. Intamplarea a facut ca am interactionat agresiv cu un tramvai cand ma apropiam de supermarket. Am murit pe loc.

Mi s-a spus ca trebuie sa mai bantui lumea cateva luni, sa ma obisnuiesc cu noua mea forma, inainte sa imi fie permisa ascederea spre planuri superioare. E foarte plictisitor.
Am petrecut primele zile spionand oamenii. Am inceput cu cunoscutii, dar apoi mi-am extins aria inspre oricine mi se parea ineresant. Dar dupa o saptamana m-am lasat plictisit si de activitatea asta.Cu alte spirite nu puteam interactiona..mi s-a spus ca e ceva legat de vibratii diferite ale energiei;ca doar prin evoluarea intru omogenitate permite accesarea intregului. Nu am inteles nimic. Mi s-a spus ca e normal, si ca doar dupa ce te inalti spre forma absoluta a existentei poti intelege complexitatea fenomenologiei anterior explicate.
Urmatoarea perioada am petrecut-o prin cinematografe...cel mai frustrant lucru era ca, fiind imaerial, nu puteam vedea filme 3D; nu aveam cum sa tin ochelarii. Neavand forma fizica a inceput sa ma oboseasca. Nu aveam nevoie de somn, astfel zilele mi s-au lungit..si singurele satisfactii de care puteam avea parte erau de factura intelectuala. In timp incepe sa iti fie dor de superficialitatea inerenta a omului.

A mai trecut o luna: imi urasc viata, sa lipsa ei. Mi-e dor de un dus. Mi-e dor de youtube. Dati-mi biliard si bere.

A mai trecut o luna: daca as putea, m-as sinucide!

A mai trecut o luna: ~X(

Un comentariu: